En social arbejdsplads
Der er mange muligheder for at blive en del af fællesskabet i AAB Aarhus.
Medarbejderne i AAB Aarhus har flere klubber og foreninger.
Vi spiller firmafodbold, vi går i teatret sammen, til foredrag og koncerter. Vi holder selvfølgelig også julefrokost og sommerfest i personaleforeningen.
I Idrætsforeningen er det derudover muligt at tilmelde sig flere af årets store løb i Aarhus og omegn, ligesom vi har mulighed for at træne i DGI-Huset.
Har du lyst til at strikke eller hækle sammen med dine kollegaer en gang imellem, er det også en mulighed. Og har du lyst til at starte din egen aktivitet og dele en hobby med dine kollegaer, er det også muligt.